Thursday 7 April 2011

Визията от петък вечер


В последния пост показах дрехи, които смятах да облека съответната вечер. Така и стана. Изкарах си страхотно, от една страна заради прекрасните хора, с които бях (под секрет ще кажа, че имах среща с колеги от университета, които много обичам. Млади, красиви, умни, с чувство за хумор, хора, които всеки би искал да има за приятели:-), и от друга страна заради дрехите, които бяха точно като за мен.:-) За съжаление има нещо, което така и не се научих да правя, а именно да използвам правилните настройки на фотоапарата за вечерни снимки. Като резултат се получиха такива с много лошо качество, което ме накара да направя нови, на дневна светлина, при която нямам проблеми с настройките на фотоапарата, той и сам се справя доста добре.


колие DIY (стъпките за изработването можете да видите тук) // блуза DIY

3 comments:

  1. Тоалетът се е получил страхотно точно толкова, колкото страхотно си си изкарала. Най-много си заплювам дънките. ;)

    ReplyDelete
  2. Страхотно се е получило! Цветето и райе е много хубава комбинация, колието също е добро попадение. Съгласна съм с Иво за дънките, в тях ми останаха очите.:P

    ReplyDelete
  3. И аз много харесах дънките,но и блузката на райенцата. :))

    ReplyDelete