Monday 9 January 2012

Ново начало


Завърнах се и в блога, освен във фейсбук.Толкова се радвам! :-)
Редно е новата година да се започне с нови дрехи. Може би за пръв път, от доста време насам, не си взех нищо от разпродажбите (не, че е късно ;) ). Истината е, че с времето навикът ми да купувам много дрехи, от които обличам едва една малка част, изчезна. За сметка на това все повече си правя сама такива. :D И за да е приятна и положителна 2012-та, се зарадвах (е, добре, де, майка ми ме зарадва) с неща, които толкова ми харесват, че не спирам да ги нося. Като малко дете съм. Показвам ги, за да знаете какви комбинации да очаквате в скоро време. Не в сиво. ;)

 пуловер, колие-Indiqnica

4 comments:

  1. sega ako mi kajesh 4e mojesh i da pletesh....:***

    ReplyDelete
  2. честити нови придобивки - цветът е супер ведър и зареждащ за зимата :)

    ReplyDelete
  3. Ооо колко свежичко! Тъкмо като за една цветна зима :)

    ReplyDelete
  4. Благодаря ви за милите думи, момичета! :-)
    Хе-хе, Мира, все още не мога да плета, но си мисля, че 2012-та е добра година да се науча и на това. :* :* :*

    ReplyDelete