Friday 22 June 2012

Новото старо


Има един модел поли, които много харесвам, но винаги съм смятала, че не ми стоят добре. И въпреки това мое мнение, някак съм успяла да се сдобия с цели три. Не обичам да трупам дрехи, които не обличам, затова и реших да дам втори шанс на поне една от полите. По-скоро първи, имайки предвид колко е (не)обличана. :-) Малко белина, малко разшиване, скъсване и поставяне на капси правят наистина чудеса - взе да ми харесва как ми стои. :-)


чанта, колие, гривни - IndiЯnica

3 comments:

  1. Полата се е получила много готино, можеш ли да кажеш откъде да се сдобием с такива капси, които се поставят върху дрехи ?

    ReplyDelete
  2. много добре ти се е получила и ти седи идеално! чакам с нетърпение стъпка по стъпка проекта с полата.
    и чантата много ми харесва - имам 1 стар кожен панталон, който отдавна самислям да превърна чанта/и плик :)

    ReplyDelete
  3. @R, благодаря ти! :-)
    Такива капси продават в магазините за шивашки материали. Като цена са между 0,12лв и 0,25лв. Не са изложени, защото рядко купуват от тях (поне така ми обясниха в магазина, от който ги купих аз), затова е най-добре да питаш. Успех в търсенето! :-)
    @Аna, благодаря ти! :-)
    Проектът с полата е лесен - импровизация върху дрехата с белина и ножици, а накрая и с капси. ;) Успех с превръщането на панталона в чанта! Много харесвам такива трансформации. Ще чакам да се похвалиш с резултата. :-)

    ReplyDelete