Tuesday 4 March 2014

Едни панталони, два крачола, два подаръка :D


Приятелка ми даде книга назаем, която толкова много ме грабна, че докато я четях си мислех, колко хубаво би било да я облека, за да не се цапа, защото тази книга не ще да бъде прочетена само веднъж и прибрана в някой шкаф, а такава, която ще препрочиташ отново и отново. А и знаех, че ще зарадвам моята приятелка, връщайки и книгата, с малък подарък. :-) Платът за облеклото - намери ме сам. Има нещо "прекрасно" в неподредения гардероб - отваряш го и дрехите се изсипват в краката ти. Е, хубаво е да запазиш самообладание, не, че аз го умея, ама така съм чувала. Та, при една такaва лавина в краката ми, съзрях панталоните и реших, че са идеални. :D

Панталоните, жертвани в името на облекло за книга. Или поне единият крачол. :D


Книгата + преправеният крачол.


Една прекрасна мисъл!


И тя - книгата. Безценна!


4 книги, от които има какво да се научи. Поне за мен са такива. Идеите, заложени в тях, далеч не са приложими само в комуникацията с децата. Препоръчвам ги горещо! 4 различни стила, но една обединяваща идея.  :-)

P.S. Какво се случи с другия крачол - скоро ще покажа и него. :-)

Indiqnica

No comments:

Post a Comment