Tuesday 27 January 2015

Малките детайли



Обичам малките-големи детайли - тeзи, които не се набиват на очи, крещейки "Виж ме, аз съм център на вниманието!", а тези, които хем се сливат с обстановката, хем пък са уникални, няма как да не ги забележиш, и придават идеалния завършек на дадена идея. Е, ще ги забележиш само ако имаш око за тези неща, разбира се. Обичам тези детайли независимо дали става въпрос за облекло, интериор или храна. Та, ето два от последните детайли в моя дом - единият от кухнята, другият от спалнята. И тъй като в момента съм на вълна плетиво, както и какво можем да направим от стари пуловери, шалове и подобни, те са точно такива.
P.S. Преди време имах идея да променям малките детайли у дома в зависимост от сезона - сърца (тук и тук), тикви, елхички... - всяко тогава, когато му е времето, но бях забравила за нея. Вчера се сетих и махнах временно някои от незимните неща. Плетивото пък се появи някак само, в точния момент. :-)
Облекло за новопосадения ми кактус (идеалното цвете за мен - хич няма да се оплаква, че забравям да го поливам и го правя веднъж на два месеца), за да му е топло и да порасне голямо. Тайничко споменавам, че всъщност скривам консервата, в която го посадих, защото след махане на етикета по нея остана от онова гадно лепило, което няма изчистване. :D


И една възглавничка - още една играчка за котката, на която другите три, които са на спалнята, не и бяха достатъчни. 

No comments:

Post a Comment