Thursday 24 March 2016

Hey, there cutie


Ето това вече наистина е една публикация, снимките за която бяха направени не с голям, ами с огромен зор. Това да се снимаш с бебе, което не само, че не го интересува какъв точно е твоят план за снимки, ами и няма никакво желание да прави нещо различно от това, което то си реши, е наистина приключение. Готиното обаче е, че нямаш никаква идея какъв точно ще е крайният резултат, както и че снимките никога не стават статично-дървено-замръзнали, както обикновено се получават когато се снимам сама. Резултатът - аз застанала за снимки, Митко - опитващ се да избяга възможно по-далеч от мен. А иначе идеята ми за стайлинг бе в центъра да са тениски с принтиран текст, които много харесвам. За Митко лесно намерих такава и съм супер доволна и от материята и от качеството на принта, поне засега, за себе си обаче съм още в търсене. Спрях се на тази и тази. Обаче не харесах съвсем как ми стоят. И докато се чудех какво мога да съчетая с принтираната блуза на Митко, се сетих за торбичката от плат, в която бяха изпратени дрехите, които си поръчах от SHOPPING-TERAPIA. Пасна ми идеално на идеята. И надписът е готин. Е, вярно, бих предпочела да е бюстие, ама като не е такова, то мога да го превърна в такова, или поне за снимките.


на мен: кожена чанта тип плик IndiЯnica, чанта от плат SHOPPING-TERAPIA, колие от EdgyCuts, яке от second hand Mania (подобно тук и тук), риза (подобна тук и тук) и боти (подобни тук) H&M, дънки Bershka (подобни тук и тук), червило Rimmel cutting edge 120
на Митко: яке, блуза (тук), дънки (подобни тук) и кецове (подобни тук) H&M

No comments:

Post a Comment