Saturday 28 May 2011

Подарък


Преди време си бях харесала този панталон на H&M, който моя приятелка реши да ми подари, с което наистина ме изненада приятно. Но мина доста време, преди да реша да го облека. Все се чудих, голям ли ми е (въпреки, че е моят номер), или просто дългото носене на панталони тип цигара е изменило усещането ми за това, как трябва да стоят те, за да са "по мярка". И все пак, мисля, че би трябвало да е номер по-малък, но се чувствам достатъчно комфортно в него, за да продължа да го нося. А и определението "по мярка" вече е доста относително.


колие DIY (стъпките за изработването му можете да видите тук)

6 comments:

  1. Страхотни сними! Харесва ми този панталон, въпреки че и аз рядко нося такива. Чантата и колието добре допълват аутфита ;-)

    ReplyDelete
  2. Познато ми е чувството. Наскоро си взех подобен тип панталон и всеки път като го обличам се чудя дали ако беше новер по-малък щеше да е по-добре, но установих, че така просто трябва да седи. Поне е удобен. Иначе много хубаво съчетание, колието и чантата са супер избор като акценти.:)

    ReplyDelete
  3. Панталона много ти отива! И аз имах подобен проблем с размера на един панталон, който си взех миналата пролет от Blanco, но при него причината май е, че просто се разпусна...Съгласна съм с Еви за колието и чантата, страхотно съчетание :)

    ReplyDelete
  4. Яна, за мен лично панталонът ти седи много добре и размерът му е точен. Нов ти е, подарък ти е, носи си го с настроение и много вдъхновение и хич не му мисли хлопа ли, пада ли. Силно вярвам, че твоето чувство за стил и съчетание ще му придадат нужния характер.

    ReplyDelete
  5. Искрено ме зарадвахте с вашите коментари.Благодаря ви.:-)Сега спокойно мога да си ходя с "големия" панталон.;)

    ReplyDelete
  6. панталона много ми харесва:))

    ReplyDelete