Saturday 4 June 2011

Точки + цикламово


Точките и цикламовият цвят винаги са ми били любими, така че и този сезон ще съм доста често в тези десени (за цикламовото вече е ясно, присъства във всеки мой втори пост :D ) Новото тук е полата. Трябват ви само парче плат, ластик, конец и шевна машина, както и един свободен час, за да се сдобиете с такава. Но незнайно защо, аз вече кроя планове за превръщането на тази пола в къси панталонки. Може би защото си изкарах кройка на панталонки, а този плат ми изглежда идеален за тях. 


потник DIY // пола DIY // колан DIY

6 comments:

  1. Идеята за панталонки е много добра,но и като пола стои чудесно.И аз много обичам цикламеното :)

    ReplyDelete
  2. Харесва ми всичко в този аутфит. Супер свеж е! ;-)

    ReplyDelete
  3. Чудесна комбинация на страхотен фон. Най ми харесва коланът, страхотен е. Полата седи хубаво, но определено съм за широки шорти, тип пола. Странно определение, но имам нулево познание по кройки. :D

    ReplyDelete
  4. Благодаря ви за поредните прекрасни коментари. :-)
    Иво, определението е идеално. :D Някога на тези панталони им казвахме пола-панталон, но сега са във вид на шорти, така че и аз не се сещам за по-подходящо определние от твоето.:D

    ReplyDelete
  5. Супер се е получило, коланът определено ми е фаворит. Може би като шорти ще е по-удобно, защото по-малко притеснения относно вятър и т.н., но и като пола ми харесва много.:)

    ReplyDelete
  6. Страхотен колан си измайсторила. Наистина цикламеното е много приятен детайл.

    ReplyDelete