Wednesday 15 July 2015

Добре дошли у дома!


Новият ми стар и старият ми нов дом... С нещо ново, нещо старо, нещо синьо и нещо назаем.
Новото - надявам се по-уютно, по-комфортно, по-цветно, по-разнообразно. Повече вдъхновяващи моменти, занимания, хора, случки, пътешествия, споделени мигове, разкази.
Старото - старото ми ново име. Може би трудно се разбира как точно пък се чете това, ама пък си е много мое, затова и си го оставих, дори и след голяма чуденка, само малка корекцията в Я-то направих. Та, как се чете - ИдиЯница, откъде идва - последователността е долу-горе тази: Яна-Яница-индианец-Индияница. Историята е дълга. Знак за отнесено-забавното ми аз.
Синьото - малки акценти в блога, ще ги забележите. Синьо - любим цвят, небето, водата, морето... Синьо, даващо ми усещане за безкрайност, свобода, безвремие, отнесеност, мечти. Обожавам го!
Нещо назаем - мястото-квартира. Засега съм тук, взела съм го назаем, но без да плащам наем. Докато дойде моментът да се изнеса в нов, по-обширен, собствен дом. Засега... ;)
И като всеки дом все ще има нужда от поправка, разместване, изхвърляне на стари вещи и донасяне на нови, даже още сега виждам кое е за ремонт, но и утре е ден. :D

Добре сте дошли, всички вие, които надниквате с удоволствие в дома ми! И дано компанията, с която ще прекарате няколко минути (часове) ви хареса. И нека се надяваме, че покривът няма да падне, че не съм го закрепила много качествено. :D

До нови срещи!
Яна

No comments:

Post a Comment