Friday 15 April 2016

Малката черна миди-макси рокля


Малката черна рокля - най-накрая и в моя гардероб. Само дето хич не е малка, а още по-малко пък отговаря на понятието за такава, ама поне е черна. Идеална е, ще я нося 3 сезона, само лятото дето не може да се носи. Вече си се представям есента с черно кожено яке върху нея, всъщност не само си го представям, а и го пробвах - съвършената комбинация. Само, мили ми хора от Zara, може ли да правите дрехи, които са за жени под 1,78м, да сме по-точни 1,58м, че всичко що се води "миди", уж, ни се влачи по земята, а ако облечем нещо "мини" и кажем на милото, че ще го изненадаме, доста разочарован ще остане - 'ми то това мини закрива не само коляното, ами и към прасеца отива. Иначе проблем с намирането на черна детска рокля нямам никакъв - просто защото не ми трябва. Колко съм улеснена с две момчета - черни дънки и суитчър и готово. А за снимките - пакет бисквити вършат чудеса, само да успея да убеждавам всеки път дете 1 да стои отстрани и да помага, подавайки бисквити на дете 2, за да успеем да го хванем в кадър.


на мен: рокля Zara (тук) // чанта Zara (подобна тук) // сандали H&M (подобни тук и тук) // очила H&M (подобни тук)
на Митко: суитчър H&M (подобен тук) // блуза H&M (тук) // дънки H&M (подобни тук) // кецове H&M

No comments:

Post a Comment