Friday 22 April 2016

Батман и Батманка


Първо бяхме жабки, после зебри, е, дойде време да се преобразим и в котки-прилеп... В началото бяха тениските с котки, които толкова много харесах. Тениски за мама, татко и аз, като котката на мама е бяла, на татко черна, а на детенцето - бяло+черно, естествено. Тениските ги има ето тук. Много готина идея, която ме грабна веднага.  В по-късното начало се оказa, че котките ще останем само две, а не три, както кроях планове. Големият котарак само попита (не изръмжа, защото той не ръмжи): "Искаш да облека тениска с котка!?" И дотам. Иначе котката-домашен любимец е друго нещо, ако можеше и пет би приютил в апартамента, ама за сега се е ограничил само до една, че иначе мама-котка ще изръмжи, защото тя, за разлика от него, ръмжи, и то как... Понякога, не винаги. И докато мислих с какво да съчетая тениските ми хрумна идеята за черния елек. Така котките набързо се превърнаха (и) в прилепи. Само дето малкото коте-прилепче хич не се кефеше на крилата си и постоянно правеше опити да ги свали. И по-често бяха на земята, отколкото на гърба му. Голям смях падна. Той сваля, аз слагам, той се смее, хората, минаващи покрай нас и наблюдаващи случващото се, също. И добре, че е Митко, че покрай него и аз да получа някой комплимент, това ми остана... "Виж, колко готино детенце! А, тя и майка му е там! Ама те са облечени еднакво! Ех, колко са готини!" И тук, незнайно защо, може би защото в главата ми са все някакви истории, се сещам за момента, в който получавам комплимента "Изглеждаш много добре за раждала жена." Всеки път се заливам от смях. Това ми звучи като: "Не изглеждаш много добре, ама нали си раждала, затваряме си едното око, за по-сигурно направо и двете, и всичко е супер." Цели две оправдания си имам, и то да са само за външния вид оправдания, ами то за всичко можеш да се оправдаеш с тях - за закъснение, за липса на ред и чистота у дома, за забравено обаждане, среща и какво ли още не. Отплеснах се, ето ни във вид на котето Батман и котката Батманка.



на мен: чанта DIY (подобна тук) // елек DIY (подобен тук) // тениска Shopping-Terapia (тук) // дънки Diesel (подобни тук) // сандали H&M (подобни тук) // червило Rimmel Kate 10
на Митко: елек DIY // тениска Shopping-Terapia (тук) // дънки H&M (подобни тук) // кецове Umbro (подобни тук)

No comments:

Post a Comment