Saturday 30 April 2016

Мама и аз


Как се танцува с бебе? Ами ей така - стъпка напред, стъпка назад, наляво, надясно, после полет във въздуха, той, не аз, че ако аз скоча във въздуха и като нищо той ще избяга от снимачната площадка. Само това чака. Завъртане, пак полет във въздуха, малко игра с ръкавите на жилетката, с цел да му отвлека вниманието от неговата цел, а именно - дим да го няма. Най-важното - дръжте партньора здраво за ръце, че мъжете хич не обичат да танцуват и за секунда да ги пуснеш, после не можеш ги хвана отново.


   на мен: жилетка second hand (подобна тук) // дънки Vero moda (подобни тук) // тениска H&M (тук) // сандали Mango (подобни тук) // чанта Zara (подобна тук) // колие H&M (подобно тук)
на Митко: блуза H&M (тук) // панталон H&M (подобен тук) // кецове H&M (тук) // жилетка от батко му, на която съм изрязала етикета, и идея нямам за марката


No comments:

Post a Comment