Tuesday 21 June 2016

Catch me if you can


Малко преди да започнат жегите, точно по време на дъждовете, точно по време когато на Митко му се играеше на криеница и гоненица едновременно... Снимки, или поне опит за такива, в най-подходящия момент, пак.
И след ризата тип усмирителна, със завързани на гърба ръкави, дойде време, отново, и за тази на Любо Ганев. Любимата ми, както и на Ники - всеки път, когато я облека, има цял ден с какво да се шегува, на мой гръб естествено. Преди разходката: 
- Ужас! Пак с ризата на Любо Ганев! Това е най-грозната дреха в гардероба ти... Готова ли си да излизаме?
- Да, готова съм.
- Ама няма ли да си облечеш нещо? 
- Е, облякла съм, де, ризата, нали виждаш?
- Да, де, ама така ли ще излезеш? Няма ли да облечеш нещо отдолу?
- Е, с гащи съм, спокойно, даже си и личи, нали ризата прозира.
- Виждам ги аз... И само по нея ли ще си?
- Еми да.
- Добре, значи ще вървя малко по-далеч от теб, все едно не се познаваме... :D 
To be continued... Защото много си я харесвам и мисля да я нося (и) цяло лято.


на мен: риза H&M (подобна тук) // дънково яке Vero Moda (подобно тук) // сандали Next (подобни тук) // прозрачна чанта H&M (подобна тук) // колие H&M (подобно тук)
на Митко: блуза H&M (тук) // дънково яке second hand (подобно тук) // кецове H&M (подобни тук) // дънки H&M (подобни тук)


No comments:

Post a Comment