Thursday 14 January 2016

Biker jackets


Във фейсбук страницата на блога (Не сте я харесали още? Сега е моментът. ;)) споменах, че любимата ми бебешка покупка от разпродажбите е това вълнено рокерско яке на H&M, което беше сложено в сектора с дрехи за момичета, незнайно защо, какво пък търся аз в този сектор, при положение, че децата ми са момчета - също не се знае, важното е, че го забелязах и го харесах веднага, е, не съвсем веднага, защото беше закопчано до горе и с нищо не ме грабваше, ефектът се получава когато се разкопчее, та да се види мъхестата подплата, както и когато се подвият ръкавите. Точно поради невзрачното представяне в магазина реших, че якето няма да се купува много и ще доживее до разпродажби, та да го купя. Сън не съм спала да ги дочакам тия разпродажби, ама успях. Сега остава да успея да намеря и платове, за да ушия същото и на себе си, което не се оказа много лесна задача, но продължавам да търся, до лятото все ще успея, тъкмо навреме...


на мен: DIY чанта IndiЯnica (стъпките за изработването на чантата можете да видите тук), суитчър IndiЯnica, риза (подобна тук) и кецове (подобни тук) H&M, яке Bershka (подобно тук)
на Митко: яке, кецове, суитчър (тук) и блуза (подобна тук) H&M, дънки second hand (подобни тук)

No comments:

Post a Comment